Natursnokarna drar igång!

Vill du och ditt barn upptäcka naturen tillsammans med andra – snoka, leka, fika, elda, prata? Vi planerar för några träffar i höst. Platsen beror på var flest intresserade finns. Vi tänker oss ett par möten i höst till att börja med. Möjligheten att påverka tid och plats är stora.

Natursnokar är för barn mellan 2 och 12 år, men vi försöker skapa grupper i passande åldrar, som mest 10 barn. En vuxen ska alltid följa med och ha ansvar för sitt barn. Vi snokar ungefär en timme åt gången. Medlemmar i Naturskyddsföreningen prioriteras att komma med, men det är ju lätt att bli medlem!

Mejla Kristin Allebrink eller ring 0705 54 01 38. Ange var du bor och vilken ålder barnet/barnen är. Är du själv intresserad av att få en kort utbildning och leda en grupp?