Välkomna alla nya medlemmar!

Klimatet är ett jätteproblem i vår tid. Det har varit mycket uppmärksamhet kring det i höst, först inför valet, så i anslutning till bränder, torka och översvämningar och sen inför COP24-mötet i Katowice. Men det har även hänt en sak vi uppskattar i Skellefteå Naturskyddsförening.

Vi har bara i Skellefteå kommun fått 566 NYA medlemmar under hösten-vintern. Det är vi mycket glada för. Vi vill gärna att särskilt du som är ny ska tala om vad du vill föreningen ska göra för dig och vad du vill göra hos oss. Skriv som kommentar här, i mail till någon i styrelsen eller på vår FaceBook-sida eller FBgruppen Klimat Skellefteå